سفارش تبلیغ
صبا ویژن

irmanhotel

جزیره زیبای قشم یکی از محبوب ترین مقاصد توریستی و گردشگری در کشور ایران می باشد به خصوص جاذبه ها و جاهای دیدینی قشم که در فصول سرد سال زیبایی بی نظیری را در قشم ایجاد می کنند.

اگر قصد سفر به قشم را دارید با بوتیک ایرمان هتل قشم بیشتر آشنا شوید. کلیه مسافرانی که قصد رزور اتاق و سوئیت در هتل قشم را دارند، باید مفاد قوانین سایت ایرمان هتل را کامل مطالعه بشود و سپس اقدام به خرید و رزرو هتل در قشم کنند. بوتیک هتل ایرمان قشم دارای مجوز ازاداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم بوده و با تیمی مجرب آماده ارائه خدمات به مسافرین محترم می باشد. این هتل به عنوان اولین بوتیک هتل جزیره قشم با ساختار و طراحی بسیار زیبا، تحسین برانگیز و منحصر به فرد خود به سبک سنتی، مدرن و با بهره گیری از سیستم iptv در مرکز شهر زیبای قشم بدور از هر گونه هیاهو، ازدحام شهری و با ارائه حس آرامش، سکوت وصف ناپذیر و زیبای جزیره واقع شده است.

فاصله زمانی آن تا مطرح‌ترین و بزرگترین مراکز تجاری قشم همانند سیتی سنتر یک و دو، ستاره، پردیس و فردوسی چهار دقیقه می باشد. بوتیک هتل ایرمان دارای 38 اتاق در تیپ های دو تخته، سه تخته و سوئیت یک خوابه دو نفره در پنج طبقه می باشد که هر طبقه دارای طراحی و دکوراسیون خاص که برگرفته از هنر زیبای هنرمندان زبردست و چیره دست ملی و بین المللی می باشد که در اعماق درون هر بیننده ای حس زیبای آرامش ایجاد نموده و موجب جایگزینی انرژی های از دست رفته می گردد. از امکانات شاخص هتل می توان به سیستم منحصر به فرد تلویزیون اینترنتی (IPTV)، اینترنت پر سرعت و نامحدود، پارکینگ اختصاصی، سیستم اعلام حریق، کافی شاپ و روم سرویس ساعته اشاره کرد.